سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هروقت دیدی تنها شدی بدون خدا همه رو بیرون کرده تا خودت باشی و خودش ...
درباره ما

یاران شتاب کنید...گویند قافله­ ای در راه است که گنهکاران را در آن راهی نیست، آری گنهکاران را راهی نیست، اما پشیمانان را می­ پذیرند. (شهید سید مرتضی آوینی)
لینک های ویژه
پیوندهای روزانه
دیگر امکانات
مطالب اخیر وبگاه

بسمه تعالی
بیانیه ی بسیج دانشجویی دانشکده ی تربیت مدرس قرآن مشهد
به مناسبت 13 آبان، روز مبارزه با استکبار جهانی
امام خمینی (ره): دانشگاهیان، دانشجویان و طلاب علوم دینی با قدرت تمام مبارزه ی خود علیه آمریکا را گسترش دهند.


اکنون که سی سال از تحقیر امپراطوری زر و زور و تذویر دنیا می گذرد، اکنون که سی سال از رشادت پدران ما در تسخیر لانه ی جاسوسی آمریکا می گذرد اعلام می داریم ما فرزندان همان دلیرمردانی هستیم که با نگاه در چشم رهبرشان، خواسته اش را فهمیده و بدون کوچکترین اشاره ای اجابت کردند. ما پیرو همان ها هستیم که در بیانیه ی تاریخی خود گفتند: .« ما دانشجویان پیرو خط امام از مواضع قاطع امام در مقابل آمریکای جنایتکار به منظور اعتراض به دسیسه های امپریالیستی و صهیونیستی، سفارت جاسوسی آمریکا در تهران را به تسخیر درآورده ایم تا اعتراض خود را به گوش جهانیان برسانیم»
ما نیز اعلام می داریم پیروان رهبر معظم انقلاب هستیم که از مواضع قاطع رهبرمان در برابر آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی دفاع کرده و تا آخرین قطره ی خونمان بر این عقیده باقی خواهیم ماند. این تسخیر که علاوه بر روشن کردن چهره ی واقعی و کاذب آمریکا که خود را پشت صورتک حقوق بشر و آزادی مخفی کرده بود چهره ی خائنین داخلی و خودفروختگان سفله را نیز روشن کرد. آنقدر بر این راه و عقیده باقی خواهیم ماند تا رسوایی کامل آمریکا و اسرائیل و تمامی همدستانشان را در جهان به نظاره بنشینیم. اگر پدرانمان عکس امام را بر سردر سفارت آمریکا چسباندند، ما آنقدر تلاش خواهیم کرد تا پرچم الله اکبر را در مرکز آمریکا و اسرائیل به اهتزاز درآوریم. ما به گفته ی رهبرمان که فرمود: «این مبارزه ی یک روز و دو روز و یک سال و دوسال نیست بلکه مبارزه ی نسل هاست؛ آن نسلی که از مبدأ انقلاب فاصله گرفته است و اگر بخواهد ایران را به عزّت برساند و بسازد وبینی استکبار را به خاک بمالد باید یک نسل انقلابی و اسلامی و متدیّن باشد و آن، شما هستید.» آن قدر این مبارزه را ادامه می دهیم تا به هدف خود که آزادی و آزادگی در جهان است برسیم. مبارزه با استکبار یعنی هر جا در سطح جهان برسد نسبت به استکبار، افشاگری خواهیم کرد و هر جایی که مظلومی از ظلم استبداد دچار آسیب است هر طور بتوانیم طرف مظلوم را خواهیم گرفت. ما می توانیم دژ استبداد را در سطح بین الملل بشکنیم و این کار، شدنی است. با شعار دادن، نه یک کشور بلکه یک ده را هم نمی شود درست کرد و اداره نمود. در کنار شعار، عمل لازم است. ما از گویندگان و نویسندگان که برای خود مقام و منزلتی سیاسی قائلند می خواهیم قضیه ی 13 آبان را بهتر شرح دهند، آن چنان که درخور آن است ،13 آبان عید نیست بلکه یک روز ملّی است؛ روز ملّی مبارزه با استکبار جهانی. معنای آن تسخیر این بود که رژیم آمریکا بداند نسبت به این انقلاب نمی شود شوخی کرد و این انقلاب و این ملّت و کشور از آن ملّت و کشورهایی نیست که دست روی دست بگذارد و ساکت بنشیند و تحمل کند تا آن طرف دنیا علیهش خواب پریشان ببیند و توطئه درست کند.
اکنون زمان آن رسیده که بصیرت خود را تقویت کنیم. عزیزان، دشمن را بشناسید، ادامه ی صفوف دشمن را در داخل کشور بشناسید، روش های دشمنی را بشناسید، تبدیل شده و ترجمه شده ی این روش ها را در داخل کشور هم بشناسید. این میسّر نمی شود مگر با حضور پرشور و کارساز در صحنه ی فعالیت های جوانانه، علمی، تحصیلی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، مطبوعاتی، هنری و ورزشی. اصلاً بسیجی یعنی همین؛ یعنی این که هر جوانی بداند و بفهمد که باید کشورش مستقل و آزاد باشد و بخواهد در این راه تلاش کند و نقش بر عهده بگیرد.
رهبرا! ما جوانان بسیجی، هم قسم می شویم که تا آخرین قطره ی خونمان پای آرمان های این انقلاب ایستاده و از خون شهیدانمان دفاع کنیم و با علم و بصیرت و حضور در صحنه نگذاریم حرف رهبرمان زمین بماند. 

ما همان نسل جوانیم که ثابت کردیم    در ره عشق جگردارتر از صد مردیم
هرزمان شور خمینی به سر افتد ما را      دور سید علی خامنه ای می گردیم



نویسنده پناه قرآن در پنج شنبه 89/8/13 | نظر

طراحی و کدنویسی قالب : -

Web Template By : Samentheme.ir

آرشیو مطالب
پیوندهای وبگاه
برچسب‌ها
طراح قالب
ثامن تم