سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هروقت دیدی تنها شدی بدون خدا همه رو بیرون کرده تا خودت باشی و خودش ...
درباره ما

یاران شتاب کنید...گویند قافله­ ای در راه است که گنهکاران را در آن راهی نیست، آری گنهکاران را راهی نیست، اما پشیمانان را می­ پذیرند. (شهید سید مرتضی آوینی)
لینک های ویژه
پیوندهای روزانه
دیگر امکانات
مطالب اخیر وبگاه
حمزه کرمی از اقدامات مهدی هاشمی پرده
برداشت؛
برداشت 2 میلیارد تومانی از
بیت‌المال؛ پولشویی و انتشار شب‌نامه‌های تحریک‌آمیز
به گزارش خبرنگار
سیاسی خبرگزاری فارس، در پی تقلای مهدی هاشمی برای اجرای سناریوی بازگشت به
ایران، بازخوانی اعترافات حمزه کرمی مشاور عبدالله جاسبی و از عوامل مهدی
هاشمی در ستاد بهینه سازی مصرف سوخت خالی از لطف نیست.
کرمی که از عوامل نزدیک مهدی هاشمی به شمار می‌رود، همزمان با آغاز
انتخابات ریاست جمهوری دهم در سال 88 در راه‌اندازی سایت "جمهوریت " از
مدافعان میرحسین موسوی نقش موثری را ایفا کرد و در راستای ایجاد جنگ روانی و
تبلیغاتی توپخانه‌های این رسانه‌ها را تقویت کرده و با دستور مهدی هاشمی
به تضعیف نظام جمهوری اسلامی ایران و نهادهای امنیتی و دولتی پرداخت.
* مهدی هاشمی در انتخابات به ‏نفع پدرش از بیت‌المال هزینه می‌کرد
حمزه کرمی پس از گذراندن روزهای خود در بازداشتگاه و مراحل بازجویی
درحالی وارد دادگاه شد که...
ادامه مطلب...


نویسنده پناه قرآن در سه شنبه 89/8/18 | نظر

بسمه تعالی
بیانیه ی بسیج دانشجویی دانشکده ی تربیت مدرس قرآن مشهد
به مناسبت 13 آبان، روز مبارزه با استکبار جهانی
امام خمینی (ره): دانشگاهیان، دانشجویان و طلاب علوم دینی با قدرت تمام مبارزه ی خود علیه آمریکا را گسترش دهند.


اکنون که سی سال از تحقیر امپراطوری زر و زور و تذویر دنیا می گذرد، اکنون که سی سال از رشادت پدران ما در تسخیر لانه ی جاسوسی آمریکا می گذرد اعلام می داریم ما فرزندان همان دلیرمردانی هستیم که با نگاه در چشم رهبرشان، خواسته اش را فهمیده و بدون کوچکترین اشاره ای اجابت کردند. ما پیرو همان ها هستیم که در بیانیه ی تاریخی خود گفتند: .« ما دانشجویان پیرو خط امام از مواضع قاطع امام در مقابل آمریکای جنایتکار به منظور اعتراض به دسیسه های امپریالیستی و صهیونیستی، سفارت جاسوسی آمریکا در تهران را به تسخیر درآورده ایم تا اعتراض خود را به گوش جهانیان برسانیم»
ما نیز اعلام می داریم پیروان رهبر معظم انقلاب هستیم که از مواضع قاطع رهبرمان در برابر آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی دفاع کرده و تا آخرین قطره ی خونمان بر این عقیده باقی خواهیم ماند. این تسخیر که علاوه بر روشن کردن چهره ی واقعی و کاذب آمریکا که خود را پشت صورتک حقوق بشر و آزادی مخفی کرده بود چهره ی خائنین داخلی و خودفروختگان سفله را نیز روشن کرد. آنقدر بر این راه و عقیده باقی خواهیم ماند تا رسوایی کامل آمریکا و اسرائیل و تمامی همدستانشان را در جهان به نظاره بنشینیم. اگر پدرانمان عکس امام را بر سردر سفارت آمریکا چسباندند، ما آنقدر تلاش خواهیم کرد تا پرچم الله اکبر را در مرکز آمریکا و اسرائیل به اهتزاز درآوریم. ما به گفته ی رهبرمان که فرمود: «این مبارزه ی یک روز و دو روز و یک سال و دوسال نیست بلکه مبارزه ی نسل هاست؛ آن نسلی که از مبدأ انقلاب فاصله گرفته است و اگر بخواهد ایران را به عزّت برساند و بسازد وبینی استکبار را به خاک بمالد باید یک نسل انقلابی و اسلامی و متدیّن باشد و آن، شما هستید.» آن قدر این مبارزه را ادامه می دهیم تا به هدف خود که آزادی و آزادگی در جهان است برسیم. مبارزه با استکبار یعنی هر جا در سطح جهان برسد نسبت به استکبار، افشاگری خواهیم کرد و هر جایی که مظلومی از ظلم استبداد دچار آسیب است هر طور بتوانیم طرف مظلوم را خواهیم گرفت. ما می توانیم دژ استبداد را در سطح بین الملل بشکنیم و این کار، شدنی است. با شعار دادن، نه یک کشور بلکه یک ده را هم نمی شود درست کرد و اداره نمود. در کنار شعار، عمل لازم است. ما از گویندگان و نویسندگان که برای خود مقام و منزلتی سیاسی قائلند می خواهیم قضیه ی 13 آبان را بهتر شرح دهند، آن چنان که درخور آن است ،13 آبان عید نیست بلکه یک روز ملّی است؛ روز ملّی مبارزه با استکبار جهانی. معنای آن تسخیر این بود که رژیم آمریکا بداند نسبت به این انقلاب نمی شود شوخی کرد و این انقلاب و این ملّت و کشور از آن ملّت و کشورهایی نیست که دست روی دست بگذارد و ساکت بنشیند و تحمل کند تا آن طرف دنیا علیهش خواب پریشان ببیند و توطئه درست کند.
اکنون زمان آن رسیده که بصیرت خود را تقویت کنیم. عزیزان، دشمن را بشناسید، ادامه ی صفوف دشمن را در داخل کشور بشناسید، روش های دشمنی را بشناسید، تبدیل شده و ترجمه شده ی این روش ها را در داخل کشور هم بشناسید. این میسّر نمی شود مگر با حضور پرشور و کارساز در صحنه ی فعالیت های جوانانه، علمی، تحصیلی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، مطبوعاتی، هنری و ورزشی. اصلاً بسیجی یعنی همین؛ یعنی این که هر جوانی بداند و بفهمد که باید کشورش مستقل و آزاد باشد و بخواهد در این راه تلاش کند و نقش بر عهده بگیرد.
رهبرا! ما جوانان بسیجی، هم قسم می شویم که تا آخرین قطره ی خونمان پای آرمان های این انقلاب ایستاده و از خون شهیدانمان دفاع کنیم و با علم و بصیرت و حضور در صحنه نگذاریم حرف رهبرمان زمین بماند. 

ما همان نسل جوانیم که ثابت کردیم    در ره عشق جگردارتر از صد مردیم
هرزمان شور خمینی به سر افتد ما را      دور سید علی خامنه ای می گردیم



نویسنده پناه قرآن در پنج شنبه 89/8/13 | نظر

تسخیر لانه جاسوسی آمریکا

در ابتدای انقلاب و زمان حکومت دولت موقت، در سرتاسر کشور، حرکت‌هایی می‌شد تا جو سیاسی جامعه را ملتهب و پیچیده کند. بعدها معلوم شد که مرکز تمامی این فتنه‌ها و جریانات ضدانقلابی، در سفارت آمریکا در تهران است؛  در حالیکه موضع منافقانه آمریکا نسبت به انقلاب اسلامی مانع از روشن شدن چهره واقعی آمریکا در میان مردم گردیده بود. به همین جهت، امام خمینی، بیانات قاطعی علیه ابرقدرت‌ها و بویژه آمریکا، ابراز فرمودند و خصوصا با ورود شاه به آمریکا فرمان مقابله را به تمامی دانش‌آموزان و دانشجویان و طلاب علوم دینی صادر نمودند. در چنین شرایطی با هدف وادار کردن آمریکا به استرداد شاه و اموال ملت ایران، دانشجویان تصمیم به اشغال سفارت آمریکا گرفتند. دانشجویان از دانشگاه‌های تهران، پلی‌تکنیک، صنعتی شریف، شهید بهشتی و ... گرد هم آمدند و طی یک راهپیمایی تا سفارت آمریکا، از دیوارهای سفارت بالا رفته و علیرغم مقاومت محافظین و آمریکایی‌ها، سفارت را به تصرف کامل درآوردند. در هنگام تسخیر سفارت، آمریکایی‌ها، به سرعت مشغول نابود کردن بسیاری از اسناد دخالت‌ها و تجاوزارت و غارت‌های خود شدند ولی پس از تسخیر سفارت به سرعت از نابودی باقی‌مانده اسناد جلوگیری شد و بعدها اسنادی که از لانه جاسوسی آمریکا به دست آمده بود چاپ شده و در اختیار همگان قرار گرفت. به محض انتشار این خبر، مردم بسیاری با خشم و انزجار مقابل لانه جاسوسی تجمع کرده و از حرکت دانشجویان حمایت نمودند. امام خمینی نیز در پیامی این حرکت را انقلاب دوم و بزرگتر از انقلاب اول نامیدند . این حرکت دانشجویان معترض، خشم آمریکایی‌ها را برانگیخت و آنها که ناتوان از درک ملتی استقلال طلب و آزادیخواه بودند، دست به یکسری اقدامات بر ضد جمهوری اسلامی ایران زدند؛ از آن جمله، فشار آوردن به مجامع بین‌المللی مانند سازمان ملل، سازمان کنفرانس اسلامی، شورای امنیت و ...، ایجاد جو منفی تبلیغاتی علیه دانشجویان مسلمان و برخی اقدامات دیگر؛ اما پس از بی‌ثمر ماندن آنها، به اقدامات جدی‌تری روی آوردند؛ از جمله: قطع کامل روابط سیاسی در 20 مهر 1359، حمله نظامی به ایران و تجاوز به خاک کشورمان که به شکست مفتضحانه آنها در صحرای طبس انجامید و نیز محاصره اقتصادی و بلوکه کردن دارای‌ها و اموال ایران و ... که هیچ‌کدام تاکنون در عزم ملت ایران برای مقابله با ظلم و بی‌عدالتی جهانی و منشا اصلی آن در جهان یعنی استکبار جهانی و آمریکا خللی وارد نکرده است.
www.irdc.ir



نویسنده پناه قرآن در سه شنبه 89/8/4 | نظر

4. توجه داشتن به خداوند در همه حال
بزرگان اخلاق، براى توفیق یافتن بر حضور قلب در نماز، به افراد چنین سفارش مى کنند که در طول روز نیز در همه حال متوجه حضرت حق باشند.
انسان به هر چیز بیشتر توجه کند، همان چیز، قوى تر و پررنگ تر در روح او نقش مى بندد. پس به گاه خواندن نماز نیز یاد او از آن پر و توجهش بدان سوست. بدین ترتیب، شاید یکى از ثمره هاى این آیه شریفه که مى فرماید: «اذْکُرُوا اللّه َ ذِکْرا کَثِیرا؛ بسیار خداوند را یاد کنید.» (احزاب: 41)، همین باشد که: یاد فراوان خدا در طول شبانه روز، تأثیر بسزایى در ایجاد حضور قلب در نماز خواهد داشت.پیام متن:دلى که در بیشتر وقت ها از یاد خدا غافل است، نمى تواند در نماز به یاد خدا باشد. پس باید...

احمد محمدیان صبحی

ادامه مطلب...


نویسنده پناه قرآن در دوشنبه 89/8/3 | نظر

آغاز سال تحصیلی جدید بر همه ی جویندگان علم و دانش مبارک باد.
«شما باید در هر جا که تحصیل می کنید و جوان ها و کودکان ما در سرتاسر کشور، در هر مرکزی که اشتغال به تحصیل دارند، باید توجه به این داشته باشند که تحصیل همراه تهذیب و همراه تعهد و همراه اخلاق فاضله انسانی است که می تواند ما را به حیات انسانی برساند و می تواند کشور ما را از وابستگی ها نجات بدهد.
با اراده و عزم راسخ خود به طرف علم و عمل و کسب دانش و بینش حرکت نمایید که زندگی زیر چتر علم و آگاهی، آن قدر شیرین و انس با کتاب و قلم و اندوخته ها، آن قدر خاطره آفرین و پایدار است که همه تلخی ها و ناکامی های دیگر را از یاد می برد.»
از بیانات امام خمینی ( رحمة الله علیه)

منبع




نویسنده پناه قرآن در دوشنبه 89/8/3 | نظر

بسم‌اللَّه‌الرّحمن‌الرّحیم‌

و الحمد للَّه ربّ العالمین و الصّلاة و السّلام على سیّدنا و نبیّنا ابى‌القاسم المصطفى محمّد و على اله الأطیبین الأطهرین المنتجبین المعصومین سیّما بقیّةاللَّه فى الأرضین‌. السّلام علیک یا سیّدتى و یا مولاتى یا فاطمة المعصومة یا بنت موسى‌بن‌جعفر سلام اللَّه و سلام ملائکته و عباده المنتجبین علیک و على ابائک المطهّرین‌.
جمع بسیجیان عزیز، دلهاى گرم، بامعرفت، اراده‌هاى استوار و عزمهاى راسخ در این مرکز مقدس، در حضور روح مطهر بانوى بزرگوار و معصوم - دختر موسى‌بن‌جعفر - خود یک شاخص، یک علامت و یک پرچم براى نشان دادن عظمت و رو به پیشرفت بودن نظام اسلامى است.

ادامه مطلب...


نویسنده پناه قرآن در دوشنبه 89/8/3 | نظر

1. نشاط جسمى

پزشکان معتقدند، اگر آدمى غذا را با شادى میل کند،
زودتر و بهتر جذب بدن مى شود. طب روحانى نیز خبر مى دهد که اگر انسان غذاهاى
روحانى را از روى اشتیاق صرف کند و از خمودگى دور با شد، آثار پاکى و زدایندگى آن
زودتر در قلب پدیدار مى شود. نشاط جسمى، از عوامل ایجاد شور و شوق به نماز و در نتیجه...

احمد محمدیان صبحی
ادامه مطلب...


نویسنده پناه قرآن در دوشنبه 89/8/3 | نظر

طراحی و کدنویسی قالب : -

Web Template By : Samentheme.ir

آرشیو مطالب
پیوندهای وبگاه
برچسب‌ها
طراح قالب
ثامن تم