سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هروقت دیدی تنها شدی بدون خدا همه رو بیرون کرده تا خودت باشی و خودش ...
درباره ما

یاران شتاب کنید...گویند قافله­ ای در راه است که گنهکاران را در آن راهی نیست، آری گنهکاران را راهی نیست، اما پشیمانان را می­ پذیرند. (شهید سید مرتضی آوینی)
لینک های ویژه
پیوندهای روزانه
دیگر امکانات
مطالب اخیر وبگاه

 بسم الله الرحمن الرحیم

بیانیه بسج دانشجویی دانشکده تربیت مدرس قرآن در محکومیت اقدام خائنانه اغتشاش گران در روز 25 بهمن 1389

وَلَا یحْسَبَنَّ الَّذِینَ کَفَرُوا أَنَّمَا نُمْلِی لَهُمْ خَیرٌ لِأَنْفُسِهِمْ إِنَّمَا نُمْلِی لَهُمْ لِیزْدَادُوا إِثْمًا وَلَهُمْ عَذَابٌ مُهِینٌ(آل عمران/178)

باز هم دست پلید استکبار و خون خواران جهان امریکا و اسرائیل از همان دستی که تا دیروز به عنوان فریب خوردگان داخلی بیرون آمده بود بیرون آمده. این دست خبیث از آستین پلید معاندان ،منافقان ودشمنان قسم خورده ی داخلی نظام بیرون آمد. در حیرتیم که چگونه پس از یک سال و هشت ماه هنوز ادعّای کذایی خود را دنبال می کنند ! این معلوم الحال ها مردم بصیر مارا چون خود نفهم می پندارند؟
هان! ای خائنان بی شرم چگونه خود را بازیچه عده ای پست بی سر وپا قرارداده اید؟ اینها همان هایند که در سابقه ی آنها توهین به عاشورا، امام (ره) ونظام دیده میشود!!!مگر شما عقل ندارید؟ شما را چه شده است که اینگونه خود را عروسک خیمه شب بازی امریکا و اسرائیل قرارداده اید ؟
این مهلتی که خداوند به این فاسقان بی آبرو داده است نه از برای فرصت توبه است فقط برای آن است که گناهانشان بیشتر شود. خوب شد که چهره ی واقعی آنها به ملت نمایانده شد. اگر پیش تر آنها مجازات می شدند شاید اینگونه برای مردم، بی دینی وبی شرمی آنها آشکار نمی شد. اما اکنون چنین خداوند آنها راخوار وذلیل کرده که برای برگرداندن افکار عمومی مردم از انقلاب و رشادت مردم مصر وتونس، نوکری آمریکا را می کنند. وإلا چرا حسنی مبارک در سال گذشته از اینان حمایت کرد؟!!
آری اینان می خواهند به اربابان پست و بی خرد خود ثابت کنند و اینگونه دل آنها را بدست بیاورند که شما نگران بیداری امت هایی مانند مصر وتونس نباشید چراکه احمقانی  همچون موسوی و کروبی وخاتمی در اختیار شمایند. حمایت وزیر خارجه آمریکا اثبات این مدعاست .
مادانشجویان دانشکده تربیت مدرس قرآن مشهد ضمن ابراز انزجار وبیزاری خود از این فتنه گران خود فروخته وهمچنین فرستادن سلام و درود به روح پر فتوح شهدای انقلاب مصر وتونس وآرزوی موفقیت این عزیزان برای به خاک مالیدن پوزه آمریکا واسرائیل، خواسته های خود را اینگونه اعلام می داریم که:
1- از خواصی که تا کنون سکوت کرده اند می خواهیم  هرچه زود تر موضع خود را در مورد این فتنه گران خود فروخته مشخص کنند و سکوت بیش از این در مقابل این همه جنایت را جایز نشمارند.
2- جناب آقای هاشمی رفسنجانی! شما جزو ذخایرانقلاب محسوب می شدید از شما می خواهیم با یاد آوری گذشته درخشان خویش نقش بایسته خود را در این شرایط حساس ایفا کنید.
3- مسؤلان محترم نیروی انتظامی وقوه قضاییه! دستان پیدا ونهان، داخلی وخارجی، خرد وکلان، کوچک وبزرگ این اقدام قبیح را پیدا کرده و در اسرع وقت کوتاه نمایید.
4- از قوه قضاییه می خواهیم هرچه زود تر سران فتنه را  محاکمه نموده و حتی لحظه ای آن را به تأخییر نیندازید که بیش از این تأخیر در این امر خیانت در حق ملت است.  با اینها تا کنون به عنوان فریب خورده عمل شده است  اما از اکنون آنها بزرگترین معاندان ومحاربان داخلی نظام محسوب می شوند.
5- از قوه قضایه خواهشمندیم عوامل قتل برادر بسیجی شهیدصانع ژاله را به سزای عمل قبیحانه خود برسانند.
در آخر خطاب به رهبر و مولای خود حضرت امام خامنه ای مدظله العالی اینگونه عرض می کنیم: رهبرا! ما تا آخرین قطره خون خود در دفاع از این انقلاب و نظام ایستاده ایم و گوش به فرمان شما در راه کسب بصیرت هرچه بیشتر، منتظر کوچکترین اشاره ابروی شما هستیم تا این سفله گان بی خرد را به زباله دان تاریخ  منتقل نماییم.




نویسنده پناه قرآن در چهارشنبه 89/11/27 | نظر

نهم ربیع الاول، سالروز آغاز امامت آخرین ذخیره ی الهی ؛ حضرت صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) گرامی باد.


بوی ظهور در شامه ی جهان پیچیده است.

 صدای گامهای کسی که آمدنی است در گوش گیتی طنین افکنده است .

      آینه ها تمام قد ، به صیقل رنگارهای خویش ایستاده اند.    

               نرگسها طلایه دار لشگر انتظارند  

                                     و ظهور فرزند عشق و مهربانی را لحظه می شمرند

سروها بی قرار سرک می کشند و خط افق را پیوسته دوره می کنند.

اما...

اما این لحظه های آخر انتظار ، همیشه  سخت می گذرد.

                این ثانیه های مشرف به ظهورچه کندتر عبور می کند .

                           و...سخت و شیرین یعنی همین.

                                             یعنی در آستانه ی ایستادن معشوق.

خداوند، این چشمان خسته مان را به ظهور عزیزش و عزیزمان روشن کناد 

انشاء الله




نویسنده پناه قرآن در شنبه 89/11/23 | نظر

19. آیا در مواردی که شائبه‌ای در سطح جامعه به وجود آمده و نحوه عملکرد دستگاه قضا یا هر نهاد دیگری، غیرشفاف و یا خدای نکرده سوال‌برانگیز به نظر می‌رسد طرح پرسش و درخواست پاسخگویی نمی‌تواند به حرکت عدالت‌خواهانه نظام کمک کند؟

20. آیا حرکتهایى همچون تجمّع مقابل قوّه قضاییّه و مطالبه شدید از آنها در جهت مبارزه با مفاسد اقتصادى، تضعیف نظام است؟

ادامه مطلب...


نویسنده پناه قرآن در شنبه 89/11/23 | نظر

داشتم به 22 بهمن فکر می کردم ...

از همون 22 بهمن 57 که مقاومت و ایستادگی پدر و مادرانمون پیروزی انقلاب رو رقم زد تا همه  ی22 بهمن هایی که از بچه گی دست در دست مادر و پدرمون تو برف و سرمای زمستون، با شوق و اشتیاق می رفتیم واسه شرکت در راهپیمایی. هرچند شاید اصلا نمی فهمیدیم برای چی داریم می ریم؟! اما تو حرف های بزرگترامون می شنیدیم که این روز، روز خیلی مهمیه و کار خیلی بزرگی تو این روز انجام شده و رفتن ما به راهپیمایی هم ادامه ی همون کار بزرگه.

هر سال که بزرگتر می شدیم؛ یه چیزای بیشتری در مورد این روز بزرگ می فهمیدیم و با اشتیاق بیشتری تو راهپیمایی شرکت می کردیم؛ تا رسیدیم به 22 بهمن 88.  انقلابمون دیگه 30 سال رو رد کرده بود و ما دیگه تقریبا هم سن وسال اون روزای پدر و مادرامون شده بودیم؛ روزای سخت فتنه رو با رهنمودهای اماممون سید علی گذرونده بودیم و حالا باید یه کار مهم برا حفظ انقلابمون می کردیم و یه جواب قاطع به همه می دادیم، این شد که تصمیم گرفتیم در ادامه ی حماسه 9 دی،  22 بهمن اون سال رو مصمم تر از همیشه و برای دفاع از انقلاب و رهبرمون به میدون بیایم و درس بزرگی به همه ی اونایی که فکر می کردن دیگه انقلابمون کهنه شده و رنگی نداره، بدیم.

و حالا در سالگرد 22 بهمنی دیگر، ثمره ی مقاومت و ایستادگی ملتمون رو در فریادهای خروشان و مشت های گره کرده ی ملت های مصر و تونس و یمن دنبال می کنیم  و برای تثبیت پایداریمون و حمایت از تداوم انقلابمون در جای جای جهان، بار دیگر با عزمی راسخ به میدان خواهیم آمد.

انشاء الله




نویسنده پناه قرآن در پنج شنبه 89/11/21 | نظر

خطبه اول:
» حوادث امروز شمال آفریقا برای ملت ایران معنی خاصی دارد. این همان چیزی است که همیشه به عنوان حدوث بیداری اسلامی به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی گفته می‌شود.

» آخرین نمایش‌نامه دشمن برای استحاله انقلاب اسلامی، فتنه سال 88 بود.

» امروز در میان کشورهای دنیا هیچ کشوری وجود ندارد که بتواند ادعا کند که خواست او اندک تاثیری در اراده مسئولین کشور داشته باشد.

» این که می‌بینید ملتهای دنیا نسبت به ملت بزرگ ایران احساس احترام می‌کند بخش عمده‌ای از آن مربوط به استقلال سیاسی است.

» تا 22 بهمن ماه از واردات بنزین بی نیاز می شویم.

» یک انقلاب اگر بخواهد تاثیر گذار باشد و الگوی دیگران باشد باید خصوصیات مهم ثبات و ایستادگی را داشته باشد. انقلاب ما توانسته است الگوساز و الهام بخش باشد.

» قانون اساسی جمهوری اسلامی، یک حکومت امروزی و کاملا دینی را برای مسلمانان جهان نشان می‌دهد.

» حکومت ما اسلامی است، به این افتخار میکنیم و ثابت میکنیم راه نجات بشر همین است.

» حرکت به سمت عدالت اجتماعی متوقف نشده و از سالها و دوره های گذشته نیز بیشتر است. سفرهای مسئولین در جهت تحقیق این امر است.
ادامه مطلب...


نویسنده پناه قرآن در شنبه 89/11/16 | نظر

السلام علیک یا امام الرئوف !


سلام بر تو که مهربانی هایت از شمار زائران انبوهت بسیار بیشتر است.

امروز، سلام اشکبار ما با سوختن «اباصلت» همراه شده است.

 هر چند حال و روز زمین و زمان بد است         یک تکه از بهشت در آغوش مشهد است


 حتی اگر به آخر خط هم رسیده ای                اینجا برای عشق شروعی مجدد است




نویسنده پناه قرآن در پنج شنبه 89/11/14 | نظر

دهه ی فجر مبارک باد

22 بهمن

در حکم عید غدیر است.

زیرا در آن روز بود که نعمت ولایت، اتمام نعمت و تکمیل نعمت الهی برای ملت ایران صورت عملی و تحقق خارجی گرفت.

امام خامنه ای مدّ ظلّه العالی




نویسنده پناه قرآن در سه شنبه 89/11/12 | نظر
نویسنده پناه قرآن در یکشنبه 89/11/10 | نظر

میزگرد فرهنگی با حضور
نویسنده ی توانا و ادیب باذوق مسیحی

جناب آقای
آنتوان بارا

آنتوان بارا

نویسنده ی کتاب «الحسین علیه السلام فی الفکر المسیحی» که تا کنون به 17 زبان ترجمه شده و در 5 دانشگاه نیز برای دوره های تکمیلی کارشناسی ارشد و دکتری مورد تأیید قرار گرفته است.

زمان:
شنبه 1389/11/9 ساعت 12

مکان:
سالن اجتماعات دانشکده تربیت مدرس قرآن مشهد

آنتوان بارا کیست؟
آنتوان بارا که سوری الاصل و ساکن کویت است خود نویسنده ای توانا وادیبی باذوق است و علاوه بر کتاب فوق 15جلد کتاب دیگر نیز به رشته تحریر درآورده که بیشتر آنها در حوزه ادبیات و رمان و داستان می باشد. وی همچنین روزنامه نگاری است حرفه ای که اخیراً چهل و یکمین سال فعالیت مطبوعاتی اش را آغاز کرده ، او در مجلات و روزنامه های معروف و مختلف فعالیت داشته و در حال حاضر سردبیر هفته نامه شبکه الحوادث کویت است.
«آنتوان بارا» تشیع را بالاترین درجات عشق الهی معرفی می کند و امام حسین(ع) را فقط متعلق به شیعه یا مسلمانان نمی داند بلکه متعلق به همه جهانیان می داند و او را با عبارت «حسین گوهر ادیان» معرفی می کند و در پایان، سخنش را با این عبارت به انتها می رساند که «حسین علیه السلام در قلب من است».

منبع:
مصاحبه ی روزنامه ی کیهان با آنتوان بارا در 4 بهمن 1385
http://www.emamhossein.com




نویسنده پناه قرآن در چهارشنبه 89/11/6 | نظر

16- حدود و خطوط قرمزِ ما در جنبش عدالتخواهى چیست؟ چون گاهى برخى مسؤولان رده پایین در سخنرانیهاى خود، رفتار ما را تخریبى و مغایر با منافع نظام تفسیر مى‏کنند. نظر حضرت‏عالى چیست؟
17- برخى از مسؤولان فرهنگى و حتّى روحانیون و افراد موجّه و دلسوز، ما را نصیحت مى‏کنند که اعتراض به مسائل ضدّعدالت، به نظام و انقلاب ضربه مى‏زند و این کارها تندروى است. در پاسخ به این افراد چه باید گفت؟

18- بعضى میگویند اگر چنانچه صدا و سیما را نقد کنیم، بر خلاف رهبرى مطلبى گفته ‏ایم چون رهبرى رئیس صدا و سیما را معین میکند! نظر شما چیست؟

ادامه مطلب...


نویسنده پناه قرآن در یکشنبه 89/11/3 | نظر

طراحی و کدنویسی قالب : -

Web Template By : Samentheme.ir

آرشیو مطالب
پیوندهای وبگاه
برچسب‌ها
طراح قالب
ثامن تم