سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هروقت دیدی تنها شدی بدون خدا همه رو بیرون کرده تا خودت باشی و خودش ...
درباره ما

یاران شتاب کنید...گویند قافله­ ای در راه است که گنهکاران را در آن راهی نیست، آری گنهکاران را راهی نیست، اما پشیمانان را می­ پذیرند. (شهید سید مرتضی آوینی)
لینک های ویژه
پیوندهای روزانه
دیگر امکانات
مطالب اخیر وبگاه

 امروز کار عده‌ای که به میدان جنگ رفتند و در این هشت سال، آن حماسه را آفریدند _ چه شهدایشان، چه ایثارگرانشان، چه رزمندگان‌شان _ دیگر تمام شد. آن‌ها کار خودشان را کردند. پس از پایان کار آن‌ها، کار یک خیل عظیم دیگری آغاز می‌شود؛بعد از پایان جنگ، نوبت این خیل عظیمی است که این دیگر مسأله‌اش هشت سال نیست؛ هشتاد سال هم اگر طول بکشد، جا دارد...

امام خامنه ای (مد ظله العالی)




نویسنده پناه قرآن در سه شنبه 89/6/30 | نظر

فرهنگ لیبرال که بر جامعه حاکم شد! برادر های دیروزی همه شدیم شهروند. تا دیروز قرار بود همه برادر و خواهر دینی  باشیم در جامعه اسلامی ولی امروز هر کداممان شدیم شهروند جامعه مدنی.

تا دیروز قرار بود بشویم امت واحده اسلامی ولی لیبرالها در دهانمان گذاشتند که پس این مرزهای جغرافیایی به چه کار آید؟ شما نهایتا یک ملتید در این مرزهای قراردادی بین المللی ! شما را چه کار به ملت فلسطین و لبنان و عراق و افغانستان.

کسی نبود به ان منافقان بگوید ای نامحرمان، امت اسلامی که مرز ندارد و هر مسلمانی را در هر کجای جهان اسلام باشد شامل می شود. می خواهد در ایران باشد یا در عربستان و یا می خواهد در دل بلاد کفر باشد در آمریکا و انگلستان. همه یک امتیم و برای همین هم جز یاوه نیست آنها که می خواهند بگویند ما اول ایرانی هستیم و بعد مسلمان! نخیر ما هر چه داریم از اسلام است و اول و آخر مسلمانیم. عرب و عجم نداریم ، مکتب ایرانی و بهمان نداریم هر چه هست اسلام است و بس. یک خدا داریم و یک قبله و یک پیامبر و یک کتاب.

مسلمانیم که رهبرمان در نماز روز عید برای مصیبتی که بر برادرانمان در پاکستان پیش آمده  بغض می کند و گریه می کند. مسلمانیم که خطبه های نماز روز عید می شود مسائل مهم جهان اسلام یعنی پاکستان و فلسطین.

آن ملعون آمریکایی که می خواهد به خیال خود قرآن آتش بزند مفهوم امت اسلامی را درک نکرده است که اگر بداند  این یک میلیارد و نیم مسلمان عزم بر کاری کنند هیچ کافر و مشرکی جلودارش نخواهد بود. برای همین دشمن سیاستش را می گذارد بر ایجاد تفرقه بین امت اسلامی. حال در کشوری با سیاست تفرقه افکنی بین فرقه  های مذهبی در کشوری با پر رنگ کردن مباحث ملی گرایی و ...

بغض رهبر انقلاب برای مسلمانان جهان و مخصوصا ایران یک پیام داشت که بشتابید و وظیفه برادری دینی خود را در قبال برادرانتان در پاکستان انجام دهید که مسئولیم در پیشگاه حضرت رسول (صلی الله علیه و آله) .

منبع:
http://hoseinzadeh64.blogfa.com




نویسنده پناه قرآن در چهارشنبه 89/6/24 | نظر

طراحی و کدنویسی قالب : -

Web Template By : Samentheme.ir

آرشیو مطالب
پیوندهای وبگاه
برچسب‌ها
طراح قالب
ثامن تم