سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هروقت دیدی تنها شدی بدون خدا همه رو بیرون کرده تا خودت باشی و خودش ...
درباره ما

یاران شتاب کنید...گویند قافله­ ای در راه است که گنهکاران را در آن راهی نیست، آری گنهکاران را راهی نیست، اما پشیمانان را می­ پذیرند. (شهید سید مرتضی آوینی)
لینک های ویژه
پیوندهای روزانه
دیگر امکانات
مطالب اخیر وبگاه

در پی صدور حکم دیوان عدالت اداری مبنی بر اینکه دست زدن به قبور شهدا خلاف موازین شرع است، مسئول هیأت خانواده شهدا و ایثارگران در بیانیه ای مواضع رسمی این مجموعه را به عنوان شاکی پرونده ساماندهی قبور شهدا بیان کرد .

بسم رب الشهدا و الصدیقین

از آنجا که  فلسفه تأسیس هیأت خانواده شهدا و ایثارگران ترویج فرهنگ والای ایثار و شهادت و همچنین پیگیری مشکلات خانواده های شهدا و ایثارگرانپایگاه خبری شهدای ایران انقلاب اسلامی و پاسداری از گنجینه های ارزشمند و واقعیات اصیل انقلاب و دفاع مقدس است ودر پی صدور حکم دیوان عدالت اداری مبنی بر اینکه هر گونه تغییر و تحول در قبور  و حجله های شهدای کل کشور بدون رضایت خانواده های ایشان خلاف موازین شرع و ممنوع است ، هیأت خانواده شهدا و ایثارگران در چند بند مواضع خود را به عنوان شاکی و نماینده حقوقی خانواده های مخالف با طرح ساماندهی ( تخریب ) قبور شهدا اعلام می نماید .
1- نظر به اینکه هیأت خانواده شهدا و ایثارگران  نخستین مجموعه مستقلی است  که با هدف پیگیری مشکلات خانواده معظم شهدا در مقابل طرح ساماندهی قبور شهدا که متأسفانه بدون رضایت و اعمال نظر خانواده های ایشان  و با صرف  هزینه های میلیاردی به اجرا در آمد  ایستاد و 3 سال متوالی پیگیر حقوقی این طرح در دیوان عدالت اداری بوده است  امروز بر خود واجب می داند ، ضمن ابراز تبریک و تهنیت به روح مطهر امام راحل و شهدای گرانقدر اسلام ، مقام عظمای ولایت ، و همچنین خانواده های معظم و معزز شهدای  گرانقدر اسلام از ریاست محترم دیوان عدالت اداری ، و قضات عالی قدر و همچنین تمامی افرادی که در طول این 3 سال به دغدغه خانواده شهدا  عنایت نموده و با حکم  منصفانه خود ، نماز شکر را بر تمامی خانواده های شهدا واجب نموده و موجبات خرسندی خاطر مادران و پدران شهدا را فراهم کردند تشکر و قدردانی نموده و علو درجات دنیوی و اخروی را برای ایشان از خداوند متعال خواستار گردد.
2- با توجه به حکم قاطعانه دیوان عدالت اداری مبنی بر وجوب توجه به نظر خانواده معظم شهدا ، از تمامی مسئولین مربوطه خواهشمندیم ضمن اطاعت همراه با احترام به رأی هیأت عمومی توجه داشته باشند که هستند شهدای زنده ای که حتی برای تامین داروهایشان با مشکلات عدیده مادی مواجه هستند . لذا  رضایت خانواده شهدا بر این است که هزینه های میلیاردی ساماندهی گلزار شهدا مصروف جانبازان شیمایی شود که تمامی ما حیات  امروزمان را مدیون جانفشانی های دیروز آنان هستیم .
3- با توجه به اینکه در حکم صریح دیوان عدالت اداری آمده است هیچ سازمانی حق ندارد به قبور و حجله شهدا دست بزند و این کار خلاف موازین شرع است ،  لذا از مسئولین قضائی کشور خواستاریم اجازه تخلف از این قانون و تحت فشار قرار دادن خانواده شهدا را به هیچ سازمان و ارگان دولتی و غیر دولتی  ندهند و با متخلفین این امر به شدت برخورد نمایند .
4-هیأت خانواده شهدا و ایثارگران اعلام می نماید ،  این اتفاق میمون و مبارک را به برکت دعای مادران و پدران شهدا می دانیم و آرزومند توفیقات روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به برکت وجود خانواده معظم شهدا هستیم .

داود براتی                                    
مسئول هیأت خانواده شهدا و ایثارگران                   

منبع:
پایگاه خبری شهدای ایران




نویسنده پناه قرآن در سه شنبه 90/10/6 | نظر

طراحی و کدنویسی قالب : -

Web Template By : Samentheme.ir

آرشیو مطالب
پیوندهای وبگاه
برچسب‌ها
طراح قالب
ثامن تم