سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هروقت دیدی تنها شدی بدون خدا همه رو بیرون کرده تا خودت باشی و خودش ...
درباره ما

یاران شتاب کنید...گویند قافله­ ای در راه است که گنهکاران را در آن راهی نیست، آری گنهکاران را راهی نیست، اما پشیمانان را می­ پذیرند. (شهید سید مرتضی آوینی)
لینک های ویژه
پیوندهای روزانه
دیگر امکانات
مطالب اخیر وبگاه

هفته ی بسیج مبارک باد.

امام خمینی (رحمة الله علیه):
بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پرثمرى است که شکوفه‏ هاى آن بوى بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق مى ‏دهد. بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامى است که پیروانش بر گلدسته‏ هاى رفیع آن، اذان شهادت و رشادت سر داده ‏اند. بسیج میقات پابرهنگان و معراج اندیشه پاک اسلامى است که تربیت یافتگان آن، نام و نشان در گمنامى و بى ‏نشانى گرفته‏ اند. بسیج لشکر مخلص خداست که دفتر تشکل آن را همه مجاهدان از اولین تا آخرین امضا نموده‏ اند.

پیام به ملت ایران و بسیجیان سلحشور در هفته بسیج - 2 آذر 1367

امام خامنه ای (حفظه الله تعالی):

بسیج، یک حرکت بى ‏ریشه و سطحى و صرفاً از روى احساسات نیست. بسیج یک حرکت منطقى و عمیق و اسلامى و منطبق بر نیازهاى امروز دنیاى اسلام و - به طریق اولى‏ - جامعه اسلامى است. قرآن کریم مى‏ فرماید: «هوالذى أیّدک بنصره و بالمؤمنین»(انفال/62)؛ اى پیامبر! خداى متعال تو را، هم به وسیله نصرت خودش و هم از طریق مؤمنین، مؤیّد قرار داد و کمک کرد. این خیل عظیم مؤمنینى که در این جا مورد اشاره آیه قرآن قرار گرفته‏ اند، عبارت دیگرى است از آن چه که امروز به نام «بسیج» در جامعه ما وجود دارد.

بیانات در دیدار فرماندهانِ نواحى، پایگاهها و گردانهاى بسیج در هفته بسیج - 8 آذر 1374

*** هفته ی بسیج گرامی باد ***




نویسنده پناه قرآن در سه شنبه 90/9/1 | نظر

طراحی و کدنویسی قالب : -

Web Template By : Samentheme.ir

آرشیو مطالب
پیوندهای وبگاه
برچسب‌ها
طراح قالب
ثامن تم